چطوری میشه

چگونه و چرا اسکرول بی نهایت را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید

چگونه و چرا اسکرول بی نهایت را به وبلاگ وردپرس خود اضافه کنید

پیمایش بی نهایت روشی موثر برای فعال نگه داشتن بازدیدکنندگان در وب سایت وردپرس شما است. اسکرول بی نهایت به مخاطبان شما امکان دسترسی سریع و آسان به حجم نامحدودی از اطلاعات را می دهد. این یک تجربه کاربری مثبت ایجاد می کند و می تواند به طولانی شدن زمان صرف خواندن محتوای شما و کاوش در سایت شما کمک کند. با این حال، در کنار مزایای اسکرول بی نهایت، ممکن است مشکلاتی نیز وجود داشته باشد.

این مقاله شما را قادر می سازد تا مزایا و معایب اسکرول بی نهایت را درک کنید و به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا باید از آن در وب سایت وردپرس خود استفاده کنید یا خیر. سپس درباره نحوه تنظیم آن با استفاده از ماژول Jetpack، Infinite Scroll بحث خواهیم کرد.

پیمایش بی نهایت چیست؟

پیمایش بی نهایت به این معنی است که کاربر می تواند به طور نامحدود به پیمایش ادامه دهد. به جای اینکه خواننده به انتهای صفحه وب برسد و به صفحه جدید کلیک کند، اسکرول بی نهایت مجموعه بعدی اطلاعات را قادر می‌سازد که فقط بارگذاری شوند. این به این معنی است که بازدیدکنندگان هرگز مجبور نیستند منتظر بارگذاری صفحه جدید بمانند، محتوا فقط در حین اسکرول کردن به پایین به جریان خود ادامه خواهد داد.  این می تواند شامل پست بعدی در وبلاگ شما یا موارد بیشتری از گالری شما باشد.

اگرچه می تواند بسیار مؤثر باشد، اسکرول بی نهایت برای همه مناسب نیست. قبل از اینکه تغییر دهید، ابتدا باید مخاطبان خود و همچنین نوع سایتی را که اجرا می کنید در نظر بگیرید تا ببینید آیا هر دو با هم سازگار هستند یا خیر.

چه کسی در حال حاضر از اسکرول بی نهایت استفاده می کند؟

Pinterest

طرفداران بزرگ اسکرول بی نهایت قطعا سایت های رسانه های اجتماعی هستند. اینستاگرام، پینترست، فیس بوک و توییتر همگی از اسکرول بی نهایت برای فیدهای خود استفاده می کنند. این بدان معناست که اکثریت جمعیت آنلاین در برخی مواقع از اسکرول بی نهایت استفاده کرده اند.

BuzzFeed

با این حال، اسکرول بی نهایت محدود به رسانه های اجتماعی نیست. BuzzFeed و Mashable< /a> همچنین اسکرول بی نهایت را با موفقیت یکپارچه کرده است، بنابراین این ویژگی نیست که فقط به توییت ها و پین ها محدود شود. اگر سایتی با محتوای سنگین دارید، یا وبلاگی دارید که دائماً با اطلاعات جدید به‌روزرسانی می‌شود تا مخاطبان شما بتوانند در آن پیمایش کنند، احتمالاً همان چیزی است که سایت شما به آن نیاز دارد، بی نهایت پیمایش کنید.

مزایای اسکرول بی نهایت

استفاده از اسکرول بی نهایت مزایای زیادی دارد. اسکرول بی نهایت به بازدیدکنندگان امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات سایت شما را می دهد. استفاده از آن بسیار آسان است و کیفیتی اعتیادآور دارد که خوانندگان را به سمت خود می کشاند و آنها را تشویق می کند تا با محتوای شما درگیر شوند.

زمان بازدیدکننده در سایت را افزایش می‌دهد

یکی از مزایای اصلی اسکرول بی نهایت این است که افراد را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد. با نداشتن انتخاب برای بارگذاری صفحه دوم یا سوم، بینندگان فقط به پیمایش ادامه می دهند. و همانطور که می دانیم، هر چه بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما باقی بمانند، احتمال بیشتری وجود دارد که بر خلاف اهداف شما تبدیل شوند، چه وارد کردن آدرس ایمیل آنها یا خرید یک محصول.

تجربه کاربر را بهبود می بخشد

استفاده از اسکرول بی نهایت تجربه کاربران در سایت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. با بارگیری اطلاعات جدید هر بار که خواننده به انتهای صفحه نزدیک می شود، محتوا به سرعت و روان ظاهر می شود. این باعث می‌شود مخاطبان شما مجبور نباشند هیچ تصمیمی بگیرند، روی دکمه‌ای کلیک کنند یا منتظر بارگذاری صفحه بمانند. باز هم، این کار بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه می دارد و همچنین به افزایش تعداد بازدیدکنندگان بازگشتی کمک می کند.

موبایل مناسب

پیمایش بینهایت نیز به ویژه برای موبایل سازگار است. بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌های دقیقه‌ای، کاربران می‌توانند بدون حواس‌پرتی روی صفحه‌های لمسی خود حرکت کنند. دسترسی سریع و سهولت استفاده برای اکثریت جذاب است و بازدیدکنندگان را تشویق می کند که مرتباً به سایت شما مراجعه کنند.

چه زمانی نباید از اسکرول بی نهایت استفاده کرد؟

پیمایش بی نهایت برای همه و هر وب سایتی مناسب نیست. بنابراین چه زمانی نباید از اسکرول بی نهایت استفاده کنید؟

آیا مخاطبان شما آن را دوست خواهند داشت؟

مشکلاتی در ارتباط با اسکرول بی‌نهایت در وب وجود دارد، اما اغلب ممکن است تا حدودی قدیمی باشند. شکایات رایج علیه طومار بی نهایت عبارتند از: بینندگان دچار سردرگمی می‌شوند، حجم انبوه داده‌های اسکرول بی‌نهایت بازدیدکنندگان را به نمایش می‌گذارد، یا خوانندگان نمی‌توانند محتوا را پس از عبور از آن جابه‌جا کنند.

اگرچه ممکن است در ابتدا این شکایات واقعی بوده باشند، از آنجایی که طومار بی نهایت در حال حاضر به طور گسترده در رسانه های اجتماعی استفاده می شود، عموم مردم با آن سازگار شده اند. بنابراین اجازه ندهید این انتقادات شما را از معرفی و آزمایش اسکرول بی نهایت در سایت خود منصرف کند.

با این حال، شایان ذکر است که اسکرول بی نهایت یک انتخاب شخصی است. برخی از بازدیدکنندگان ممکن است فقط سبک صفحه‌بندی بارگیری محتوا در یک صفحه را در هر زمان ترجیح دهند. سعی کنید احساسی را برای مخاطبان خود به دست آورید تا به شما کمک کند بفهمید که آنها چگونه به اسکرول بی نهایت پاسخ خواهند داد.

اگر مطمئن نیستید، بی نهایت اسکرول را در سایت خود آزمایش کنید تا واکنش را بسنجید. تحلیل‌های خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید برای بررسی زمان صرف شده در سایت، نرخ پرش، بازدیدکنندگان بازگشتی اعداد و تبدیل ها این به شما کمک می‌کند ببینید آیا اسکرول بی‌نهایت در بین بازدیدکنندگان شما محبوب است یا خیر و چگونه بر عملکرد سایت شما تأثیر می‌گذارد.

آیا سایت شما برای آن مناسب است؟

یک دلیل امکان پذیرتر برای عدم استفاده از اسکرول بی نهایت به نوع سایتی که اجرا می کنید مرتبط است. همه وب سایت ها خود را به اسکرول بی نهایت وام نمی دهند. اگر وب سایت شما هدف خاصی دارد، بر اساس مخاطبان شما که کار خاصی را انجام می دهند، ممکن است اسکرول بی نهایت برای شما مناسب نباشد. اسکرول بی نهایت می تواند حواس مخاطبان شما را پرت کند، که می تواند مانع از انجام کارشان شود. این در نهایت می تواند تبدیل سایت شما را بر خلاف اهدافش متوقف کند.

سایت های تجارت الکترونیک ثابت کرده اند که به خوبی با اسکرول بی نهایت مطابقت ندارند. مشخص شده است که اگرچه مردم تمایل دارند محصولات بیشتری را در یک فروشگاه آنلاین با اسکرول بی‌نهایت مشاهده کنند، اما تمایل دارند کمتر روی آن کلیک کنند. این می تواند بر فروش و رضایت مشتری از سایت شما تأثیر بگذارد و منجر به عدم سود و کاهش حجم مشتریان بازگشتی شود.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که اسکرول بی‌نهایت در سایت‌هایی که حاوی مقدار زیادی محتوا هستند که مرتباً پست می‌شوند، بهترین کار را دارد. اگر محتوای سایت شما سنگین نیست، ممکن است اسکرول بی نهایت غیر ضروری باشد.

افزونه وردپرس Jetpack Infinite Scroll

اگر تصمیم گرفته اید که اسکرول بی نهایت را امتحان کنید، قدم بعدی تنظیم آن است. Jetpack، توسط تیم WordPress.com، مجموعه‌ای از افزونه‌ها یا ماژول‌های رایگان را ارائه می‌دهد. از جمله این ماژول پیمایش بی نهایت است. این افزونه به شما امکان می دهد تا اسکرول بی نهایت را در وب سایت وردپرس خود فعال کنید، بنابراین پست های بعدی به طور خودکار با نزدیک شدن خواننده به پایین صفحه نمایش داده می شوند.

تنظیم پیمایش بی نهایت Jetpack

راه اندازی این افزونه بسیار سریع و آسان است. ابتدا، Jetpack را در وب سایت خود نصب کنید.

Jetpack

سپس در قسمت تنظیمات Jetpack، Appearance را انتخاب کنید.

Appearance

برای یافتن Infinite Scroll به پایین پیمایش کنید، سپس برای فعال کردن آن را روشن کنید.

Jetpack Infinite Scroll

نکته کلیدی که باید هنگام راه اندازی این افزونه به خاطر بسپارید این است که فقط با تم هایی کار می کند که از اسکرول بی نهایت پشتیبانی می کنند. اکثر تم های اخیر قبلاً دارای این پشتیبانی هستند، اما اگر موضوع شما نگران نباشید. صفحه پشتیبانی پیمایش بی‌نهایت دستورالعمل‌های دقیقی در مورد نحوه افزودن پشتیبانی پیمایش نامحدود به طرح زمینه ارائه می‌دهد.< /p>

هنگامی که ماژول را فعال کردید، اسکرول بی نهایت به طور خودکار در سایت شما شروع به کار می کند. هفت پست جدید در هر بارگذاری جدید با اسکرول کردن بازدیدکننده به پایین نشان داده می شود. سپس هر بار را می توان در Google Analytics به عنوان یک نمای صفحه جدید مشاهده کرد. این به شما کمک می کند تا تحلیل های خود را نظارت کنید.

سفارشی کردن عملکردهای پیمایش بی نهایت

CSS همچنین می‌تواند برای تغییر عملکردهای Infinite Scroll در صورت لزوم استفاده شود. دستورالعمل‌های نحوه انجام این کار را می‌توانید دوباره در صفحه پشتیبانی Infinite Scroll پیدا کنید.

پس چه چیزی را باید سفارشی کنید؟

تغییر پاورقی

انتقاد از اسکرول بی نهایت این است که چون خوانندگان هرگز به انتهای صفحه نمی رسند، هرگز به پاورقی دسترسی ندارند. پیمایش بی‌نهایت Jetpack دارای یک پاورقی ثابت است که وقتی صفحه را به پایین پیمایش می‌کنید به داخل می‌رود.

با این حال، پاورقی استاندارد ممکن است با طراحی سایت شما مناسب نباشد. ظاهر این پاورقی را می توان تغییر داد، یا می توانید بسته به نیاز سایت خود، اصلاً پاورقی را اضافه نکنید.

دکمه «بارگیری پست‌های بیشتر» را اضافه کنید

پیمایش بی نهایت گزینه ای برای اضافه کردن دکمه “بارگیری پست های بیشتر” ارائه می دهد. این به مخاطبان شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند که آیا به اسکرول کردن به پایین ادامه دهند یا خیر، که می‌تواند واسطه خوبی بین پیمایش بی‌نهایت و بارگذاری یک صفحه در یک زمان باشد. اگر مطمئن نیستید که بازدیدکنندگان شما چگونه به اسکرول بی نهایت واکنش نشان می دهند، این ممکن است گزینه خوبی برای سایت شما باشد.

نظرات نهایی

پیمایش بی‌نهایت یک راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان شما، ارائه یک تجربه کاربری چشمگیر به آنها و کمک به افزایش زمان صرف شده در سایت شما است.

استفاده از Jetpack برای راه‌اندازی اسکرول بی‌نهایت در یک وب‌سایت وردپرس سریع و آسان و در عین حال بسیار مؤثر است. پس از راه‌اندازی، از آمار سایت Jetpack استفاده کنید تا به شما کمک کند تحلیل‌های خود را ردیابی کنید و نظارت کنید که آیا اسکرول بی‌نهایت تأثیر مثبتی بر عملکرد سایت شما دارد.

نظر شما در مورد طومار بی نهایت چیست؟ آیا می خواهید اسکرول بی نهایت را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ لطفاً در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا